loading...
دهکده اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس و پیام کوتاه زیبای عید غدیر خم ۹۱ 0 334 masuod_hosseini
جکهای بمب خنده فک و فامیله داریم آبان ۹۱ 0 307 masuod_hosseini
جوک بازار طنز کرکره خنده جدید آبان ۹۱ 0 329 masuod_hosseini
جک جدید جوک بازار آپدیت آبان ۹۱ 0 219 masuod_hosseini
بانک و آرشیو جدیدترین جوک های مهر ۱۳۹۱ 0 234 masuod_hosseini
طنزنوشته های خنده بازار آپدیت مهر ۹۱ 0 212 masuod_hosseini
جک های آپدیت و به روز مهر ۹۱ 0 237 masuod_hosseini
جک جدید فک و فامیل ما داریم مهر ۹۱ 0 266 masuod_hosseini
خنده بازار و اس ام اس های خنده دار باحال مهر ۹۱ 0 336 masuod_hosseini
جدیدترین جوک ها و اسمس های خنده دار مهر ۹۱ 0 297 masuod_hosseini
جک جدید مهر ۹۱ 0 260 masuod_hosseini
قوانین مورفی و تا حالا دقت کردین جدید ۹۱ 0 253 masuod_hosseini
جک های معرکه و تاپ ۹۱ 0 503 masuod_hosseini
متن و نوشته فاز سنگین فوق العاده باحال 0 363 masuod_hosseini
جدیدترین اس ام اس های تاپ فاز سنگین ۹۱ 0 295 masuod_hosseini
اس ام اس و مسیج فوق العاده زیبای ترکی 0 272 masuod_hosseini
اس ام اس و مسیج به زبان لری 0 375 masuod_hosseini
جمله های طنز آخر خنده اسمس خنده دار توپ 0 357 masuod_hosseini
جک های خنده بازار جدید فک و فامیل شهریور ۹۱ 0 256 masuod_hosseini
جدیدترین جک های گلچین شهریور ۱۳۹۱ 0 314 masuod_hosseini
مسعود حسینی بازدید : 180 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

دلم خوش بود که یارم با وفا بود / کمی از زندگیش از آن ما بود

ولی افسوس که فکر ما غلط بود / که زنگ تفریحش احساس ما بود . . .

.

.

.

عمر من در عشق خوبان سر رسید / موی من از عشق خوبان شد سفید

صد من چون از کبوتر خانگیست / ناز کردن بر من از دیوانگیست

من چه دارم از تو پنهانش کنم ؟ / جان تقاضا کن که قربانت کنم

.

.

.

آشق !

از این به بعد اینگونه بنویسید ! چون همیشه سرش کلاه می رود . . .

.

.

.

دریا همیشه از من دلگیر است

چون بزرگی دل دوستانم را به رخ او میکشم . . .

.

.

.

گوشه تا گوشه صحرا بخواب و نهراس

گرگ ها خاطرشان هست که “آهوی” منی . . .

.

.

.

گفته اند: روز محشر با کسی که دوستش داری محشور خواهی شد!

یعنی ما با هم! چقدر برای تموم شدن دنیا بی تابم

.

.

.

دستانت ، حلقه میزنند به دور کمرم

این تنها <پــرانتـز> دوست داشتنیه زندگیه من است  . . .

.

.

.

وقتی برای موندنـت “فاصله ها” حَریص می شن

واسه یه لحظه بودنت ” ثانیه ها ” عــزیز می شن . . .

 

 

.

.

.

دلم تنگ است این شبها، یقین دارم که می دانی

صدای غربت من را از احساسم تو می خوانی

شدم از درد تنهایی گلی پژمرده و غمگین

بیا ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی . . .

.

.

.

میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیت شد

برای بودنش ازش تشکر کن ، متشکرم که هستی . . . !

.

.

.

بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه ، چشمانت را از من دور کند

و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد . . .

.

.

.

یا رب سببی ساز که یارم به سلامت بازآید و بٍرَهانَدَم از بند ملامت

خاک ره آن یار سفرکرده بیارید ، تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت . . .

.

.

.

لعنت به همه قانون های دنیا ، که در آن شکستنِ دل پیگردِ قانونی نـَدارد . . . !

.

.

.

کاش در دهکده ی عشق فراوانی بود / توی بازار صداقت کمی ارزانی بود

کاش اگر گاه کمی لطف به هم میکردیم / مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود . . .

.

.

.

پروانه پر ، گنجشک پر ، کلاغ پر…

دلم واسه دیدنت همیشه پر پر پر پر پر پر!

.

.

.

فروغ چشم پر آبم تو هستی / دلیل اینکه بیتابم تو هستی

اگرچه آدمی ناچیز هستم / خدا را شکر دنیایم تو هستی . . .

.

.

.

تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم :

تا گل من هست زندگی باید کرد . . . !

.

.

.

بیا تا من و تو جانانه باشیم / یکی شمع و یکی پروانه باشیم

به پای سایه های گل نشینیم / دعا بر هم کنیم تا زنده باشیم . . .

.

.

.

بگویم و بدانی یا نگویم و میدانی ، فاصله دورت نمیکند ،

در خوبترین جای جهان جا داری ، جایی که دست هیچکس به تو نمیرسد . . .

.

.

.

دوستان من مثل گندمند

یعنی یه دنیا برکت و نعمت ، نبودنشان قحطی و گرسنگی

و من چه خوشبختم که زردی خوشه های گندم در اطرافم موج میزند . . .

.

.

.

اگه قرار بود هرکسی بزرگترین غمش رو برداره و ببره تحویل بده

با دیدن غمهای دیگران آهسته غمش رو در جیبش میگذاشت و به خونه بر می گشت . . .

.

.

.

برچسب ها برای دوست sms جدید عاشقانه sms عاشقانه SMS عاشقانه جدید آذر sms عاشقانه جدید آذر ماه 90 sms مخصوص دوست اس ام اس ام اس اس ام اس آذر اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس جدید عاشقانه آذر ماه 90 اس ام اس دلتنگی اس ام اس زیبا اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه آذر ماه اس ام اس عاشقانه آذر 90 اس ام اس عاشقانه آذر ماه اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید آذر اس ام اس عاشقانه جدید آذر 90 اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه 90 اس ام اس عاشقانه جدید و دسته اول اس ام اس عاشقانه جذاب و زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس عاشقانه زیبای آذر ماه اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقی 90 اس ام اس عاشقی آذر90 اس ام اس عشقولانه اس ام اس های عاشقانه زیبا و احساسی اس ام اس های عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس و جملات عاشقانه جدید اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس و متن عاشقانه بسیار زیبا اس ام اس و متن عاشقانه جدید اس ام اس کم یاب بهترین اس ام اس های عاشقانه و جالب جدید بهترین اس ام اس های عشقولانه راد sms راد اس ام اس عاشقانه ترین اس ام اس عشقولانه متن عشقولانه زیبا مجموعه sms های زیبا مجموعه اس ام اس های عاشقانه مجموعه کامل اس ام اس های 90 مرکز اس ام اس ایران مسیج جدید پیامک امروز عاشقانه پیامک عاشقانه ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
"به دهکده اس ام اس خوش آمدید" از اینکه با ما هستین خوشحالیم شما دوست عزیز میتونی با عضویت در انجمن سایت پیامکاتون رو با اسم خودتون با دوستاتون به اشتراک بذارین smsdehkadeh.rozblog.com/Forum
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه آشنایی شما با سایت:
    شما طرفدار کدام نوع پیامک هستین:
    آمار سایت
  • کل مطالب : 599
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 141
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 341
  • بازدید ماه : 1,149
  • بازدید سال : 18,644
  • بازدید کلی : 252,326
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار اندروید کسب درامد از پاپ اپ دانلود آهنگ بندری
    انجمن دهکده اس ام اس